poniedziałek, 11 stycznia 2016

Liebster Blog Award

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego Blogera, w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nominacji należy odpowiedzieć na pytania otrzymane od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kolejne osoby (informujesz je o tym) oraz zadajesz im pytania. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Nominowała mnie Iva Nerda z  kiedyjestesprzymniedramione.blogspot.com
Jestem jej bardzo szczerze wdzięczna. To naprawdę przemiłe i niespodziewane.

Zadane pytania i moje odpowiedzi:


1. Twoje ulubione filmy.

Bardzo ciężki wybór, tak samo jak z ulubionymi książkami czy piosenkami. Z thrillerów bardzo lubię "Wyspę Tajemnic". Idealny pod każdym względem jest film "Nietykalni", to niesamowita, naprawdę niesamowita, zabawna, cudowna i życiowa historia, która pokazuje, że dobry wybór ludzi, których wprowadzimy do naszego życia, może uczynić je spektakularnym. "Only lovers left alive", za klimat i ścieżkę dźwiękową. 
 
2. Jedno pytanie które chciałabyś zadać  Harry'emu Potter'owi.

Chciałabym wiedzieć, czy jest szczęśliwy. Ciężko poznać po nim cokolwiek.

3. Jak wg Ciebie powinien zakończyć się Harry Potter.

Jeśli szanowana przeze mnie twórczyni tego dzieła, zakończyła je w taki sposób, pozostaje mi się z tym zgodzić. Nie wymyślę nic lepszego, aczkolwiek nigdy nie połączyłabym Hermiony z Ronem. Hermiona to postać z ogromnym potencjałem, prawdziwa heroina, a Ron (mówiąc w wielkim skrócie) zniszczyłby jej życie. Powinna poznać kogoś mocno ponadprzeciętnego. 

4. Potrawa, której nie znosisz?

Jakby ktoś podał mi na talerzu schabowego z ziemniakami i kiszoną kapustą, a do tego kompot, nie umiałabym nawet zjeść tego z grzeczności. Tak jak jajka sadzonego.

5. Twoja ksywka ze szkoły.

Na szczęście nie posiadam takiej. Moje imię jest wystarczająco krótkie.

6. Ulubione miejsce na Ziemi?

Mam nadzieję, że jeszcze do odkrycia. Na razie uwielbiam moje łóżko, a także dom mojej babci, gdzie na parterze jest kominek, a w piwnicy bar, wielkie głośniki i stół bilardowy.

7. Dlaczego założyłaś bloga o Dramione?

Szczerze, nigdy nie chciałam swatać Draco i Hermiony. Przez całą moją przygodę z Harrym, nie przyszło mi to do głowy, ale strasznie lubię czytać potterowskie blogi, a właśnie tych jest pełno. Więc kiedy już się czyta tyle Dramione, to chce się mieć w końcu swoje własne. Zwłaszcza, że uwielbiam pisać.

8. Ulubiona część Harry'ego Potter'a i dlaczego akurat ta?

Więzień Azkabanu. Po pierwsze dlatego, że Syriusz Black to moja ulubiona postać, z którą się utożsamiam. Po drugie Harry wreszcie odnajduje jakieś kawałki swojej biednej tożsamości; pojawia się symboliczny Patronus, więź z ojcem. Po trzecie Remus Lupin to naprawdę świetny nauczyciel obrony przed czarną magią, a także świetna postać.

9. Co Cie najbardziej irytuje?

Brak logicznego myślenia i zaradności, przesadna wylewność i niesprawiedliwość.

10. Wymień swoje jedno, maleńkie marzenie.

Skończyć studia, które są cholernie ciężkie. To z tych maleńkich, reszta jest ogromna.


Nominuję Veronicę Grund, która prowadzi bloga http://profesor-granger-i-huncwoci.blogspot.com

 Moje pytania:

1. Kto był Twoim autorytetem w przeszłości lub obecnie?
2. Z czego jesteś najbardziej dumna?
3. Co pragniesz robić w życiu?
4. Co sprawia Ci największą trudność w kontaktach z ludźmi?
5. W jakiej dziedzinie się kształcisz?
6. Z czym kojarzy Ci się dzieciństwo?
7. Jakie było/jest największe zaskoczenie "dorosłego życia"?
8. ...a jakie największe rozczarowanie?
9. Masz cytat, utwór lub wiersz, który czujesz w stu procentach? 
10. Co znaczy dla Ciebie seria o Harrym Potterze?

Pozdrawiam ciepło.


1 komentarz: