poniedziałek, 25 stycznia 2016

Liebster Blog Award 2

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania otrzymane od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kilka osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im pytania. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Zostałam nominowana przez Arcanum Felis, twórczynię bloga http://ingis-at-glacies-dramione.blogspot.com 
Arcanum Felis tłumaczy cudownie wciągające i szczerze wyjątkowe opowiadanie. Polecam serdecznie.

Jej pytania, moje odpowiedzi:

1. Fanfiction, które zrobiło na Tobie piorunujące wrażenie i czytałaś je z przyjemnością? Co było w nim takiego ciekawego?

Pamiętam jak kilka lat temu, bodajże 3, natrafiłam na fanfiction o zespole Nightwish. Byłam wielką fanką (wciąż ich lubię, ale już trochę dogasają wraz z każdą nową wokalistką).  To było potwornie zabawne!  Pamiętam jeszcze opowiadanie o szwedzkim rodzeństwie w Hogwarcie, Sigyn i Sigurdzie. To była niesamowita przygoda. Przypomniałam sobie o nim pod wpłwem tego pytania i zaczęłam szukać. Adres, który na 95 procent nosił tego bloga, odmawia mi uprawnień by na niego wejść. W każdym razie był świetnie napisany z intrygującymi postaciami.

 2. Wyobraź sobie, że w metrze obok Ciebie siedzi Daniel Radcliffe i przygląda Ci się z ciekawością. Jakie pytanie byś mu zadała, aby zacząć rozmowę?

"Dlaczego tak na mnie patrzysz? Mam jakąś bliznę na czole?"

3. Co robisz gdy masz chwilę dla siebie?
Nic z tego, co powinnam. Najczęściej coś tam sobie bazgrzę, czasami biorę do ręki gitarę basową, czasami idę zapalić i słuchać muzyki, czasem po prostu leżę w łóżku i przeglądam pierdoły w internecie. Ja mam całe życie dla siebie, bo uciekam od nieprzyjemnych rzeczy. A od dzisiaj tydzień zaliczeń i sesja za parę dni (żałuję, że nie jestem Hermioną).

4. Oglądasz filmy? Masz jakiś ulubiony, który mogłabyś oglądać na okrągło? I dlaczego? 

Nie oglądam zbyt wielu filmów. Z tych, które widziałam z przyjemnością więcej niż raz, to może "Nietykalni", "Gladiator", "Piękny umysł", "Głębokie, błękitne może". Bo są dobre, bo aktorzy są dojrzali. 

 5. Wyobraź sobie, że jesteś uczennicą pierwszego roku w Hogwarcie i czekasz na Ceremonię Przydziału. Do którego domu chciałabyś trafić i dlaczego?

Nie mam czegoś takiego, jak dom, do którego chciałabym trafić. Chciałabym być tam, gdzie pasuję. Nawet jeśli byłby to Hufflepuff, byłoby świetnie, bo byłby to mój dom, i wartości, w które wpisuje się mój umysł i serce. Osobiście jednak myślę, że mógłby być to Slytherin, choć nie podoba mi się cała ta otoczka z domem wspólnym pod jeziorem, z tym wyrachowaniem i hasłem "czysta krew". Mógłby być to Slytherin, ponieważ u nich nic nie jest czarno-białe, jak w Gryffindorze. Winy mogą być usprawiedliwione i wytłumaczone. Tam jest miejsce na myślenie o sobie, na podejmowanie nieoczywistych decyzji i skupienie. Gryffindor jest zbyt wyidealizowany. Trochę przeraża mnie taki stosunek do życia "w jakiekolwiek bagno zechcę pójść, by postąpić honorowo, będziesz mi towarzyszyć, prawda? Oczywiście, jesteśmy Gryfonami". Wolę przemyślane, logiczne działanie niż popisy odwagi. Z drugiej strony mam otwarte serce na wiele uczuć, które są sztandarem Gryffindoru. Nie mam pojęcia.

 6. Jakie jest twoje ulubione zaklęcie z Harry’ego Pottera?

 Legilimens 

 7. Ulubiony przedmiot w szkole?

Na uczelni. Literatura rosyjska albo zajęcia z brytyjskiej wymowy.

 8. Co cenisz w ludziach?

Logiczne myślenie, marzenia, indywidualizm, asertywność, niezłomność, dobre maniery. 

 9. Minerva McGonagall czy Severus Snape?

Minerva McGonagall. 

 10. Co być zobaczyła w zwierciadle Ain Eingarp?

Możliwe, że mojego zmarłego tatę, więc w rezultacie to co Harry w filmie, rodziców razem. Żeby było mnie dramatycznie, siebie spełniającą się w jakimś małym studio, z mikrofonem w ręce.

 11. Czy należysz jeszcze do jakiś fandomów?

Nie.

Nominuję:
 Iva Nerda z  http://kiedyjestesprzymniedramione.blogspot.com/
Charlotte Petrova z http://dramione-wymiana.blogspot.com/

Moje pytania:
1. Z którą postacią z serii Harry Potter się utożsamiasz?
2. Jaka jest najbardziej dziwna, niestandardowa rzecz, jaką kiedykolwiek zrobiłaś lub planujesz zrobić?
3. Gdybyś mogła przenieść się w czasie o pięć lat, cofnęłabyś się czy wystrzeliła do przodu i dlaczego?
4. Wolałabyś poświęcić życie samorealizacji i satysfakcji zawodowej, czy miłości i rodzinie?
5. Czyja twórczość Cię inspiruje?
6. Czego w sobie nie lubisz?
7. Wolałabyś znaleźć się na środku jeziora w biały dzień, czy w środku olbrzymiego lasu nocą?
8. W jakiej dziedzinie chciałabyś się kształcić?
9. Co Cię powstrzymuje przed realizacją planów?
10. Co byś kupiła na święta Filchowi?
11. Jesteś szczęśliwa?

 Pozdrawiam serdecznie

2 komentarze:

  1. Dziękuję serdecznie za nominację!!!!! Skaczę do góry i pozdrawiam cieplutko :* Post z odpowiedziami już na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żeby nie spamować, napiszę tutaj: co z Tobą?! Żyjesz jeszcze? :D

    OdpowiedzUsuń